pondělí 3. července 2017

Co si přeji? Aneb můj wishlist

Přiznávám se, že jsem se trochu zasekla a pořád mám pocit, že mi je 20. Nějak si neuvědomuji, že už mi je nějakou tu dobu 21 let a za pár dnů mi bude 22. Není to žádné vysoké číslo, to vůbec ne. Ani to není číslo, kvůli kterému bych přemýšlela, jestli už nejsem moc stará... jen mám prostě pocit, že je mi pořád 20 :) 

Dnes jsem se rozhodla udělat takový malý wishlist, aneb seznam mých přání. Oproti jiným blogerkám na seznamu téměř nic moc nemám, ale vybrala jsem jen ty věci, které nyní opravdu chci. Možná jste si všimli, že už se mi nějakou dobu líbí minimalismus a mám kolem sebe raději méně věcí. 

Minulý rok jsem si koupila své první maxi šaty, které jsem si zamilovala a nedávno si dokoupila další dvoje. Ráda bych měla i nějakou maxi sukni (nejlépe šedou), ale zatím se mi nepodařilo sehnat tu pravou.

Občas mě nebaví s sebou tahat všude kabelku a ráda bych jí vyměnila za nějaký jednoduchý batůžek, který bych mohla nosit jak do práce, tak i na menší výlety.


Už delší dobu se dívám po nějakém jednoduchém, slaměném klobouku... ale buď se mi nelíbí, nebo mi nesedí. Netušila jsem, že koupit si klobouk bude tak složité, ale víte co? Včera mi přítel koupil první narozeninový dárek a to právě klobouk!:) Pokud mě sledujete na instagramu, tak už jste ho mohli vidět :)

V jednom z minulých článků jste se mohli dočíst, že jsem se trošičku začala zajímat o život bez odpadu a právě proto mě zaujala kniha s názvem Domácnost bez odpadu.

Jednu tylovou sukni už mám a miluji jí. Ráda bych měla i nějakou další, výraznější (jako na obrázku). Celkem mě zaujala tato na Ali

Snažím se mít pár rostlinek, bylinek, ale moc se jim u mě nedaří. Přesto bych ráda svojí sbírku obohatila o levanduli a to je vlastně zatím vše, co si přeji (pokud se jedná o hmotné věci :)). 

Jaký nejhezčí dárek jste dostali k narozeninám?:) 

3 komentáře:

  1. To máš dobrý, já jsem se zasekla na 17 letech a tento rok mi bude 21 a také si to pořád nedokážu uvědomit :D :D Jinak koupit klobouk je opravdu těžké, já je nosím moc ráda, ale než nějaký nový seženu je to doba.

    http://life-by-marie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Bylinky jsou k nezaplacení. My máme na předzahrádce před bytem hodně bylinek, včetně levandule a někdy si je natrhám jen tak na provonění bytu. :)

    blog Days of Daysy

    OdpovědětVymazat