pondělí 17. července 2017

Čokoládové croissanty z listového těsta

Je neděle večer a já přemýšlím, co bych si tak dala dobrého. Mám chuť na čokoládu... před sebou vidím nutellu, ale samotnou jí nechci, a tak po pár minutách přemýšlení běžím do Alberta pro listové těsto a hurá si udělat domácí čokoládové croissanty!:)
Ingredience:
listové těsto
nutella (nebo čokoláda)
vajíčko
mouka
pečící papír
 
Postup:
Listové těsto jsem si rozdělila na dvě části, nejdříve jsem si vyválela první půlku (nezapomeňte si plochu posypat moukou, aby se těsto moc nelepilo), pomocí velkého talíře jsem si vykrojila kolo, které jsem následně rozdělila na osminy. Do nejširší části jsem si vždy dala lžičku nutelly a následně zabalila do tvaru rohlíčku. Takto jsem postupovala i u druhé poloviny těsta a nakonec jsem spojila zbytky těsta z obou půlek, které jsem vyválela do kola a i z toho následně udělala croissanty.
 
Croissanty jsem dala na plech s pečícím papírem a potřela vajíčkem, pekla jsem ve vyhřáté troubě na 180°C, dokud croissanty nebyly krásně zlaté.
 
Dobrou chuť :)

3 komentáře:

  1. mňááám! hneď by som si dala, vyzerajú super :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam, musím si je zas brzy udělat! :) :) Já teda už bílou mouku jím minimálně, ale objevila jsem i celozrnné listové těsto, které je o něco lepší, tak peču z něj. :)

    blog Days of Daysy

    OdpovědětVymazat