pondělí 24. července 2017

Rychlá česnečka

Některé víkendy jsou náročnější než jiné a proto je dobré mít v zásobě recept na rychlou, jednoduchou a dobrou česnečku. Právě dnes tu pro vás jeden takový recept mám. 

Ingredience:
česnek (cca 5 stroužků)
cibule
1,5 litru vody 
2x masox
brambory (cca 8 kusů)
2 vejce
olej
tvrdý sýr 
krutónky

Postup:
Na trošce oleje jsem si orestovala cibuli, zalila vodou a přidala masox (pokud máte, tak můžete klidně použít vývar). Brambory jsem si nakrájela na menší kostičky, přidala  je do hrnce a nechala vařit do změknutí. Rozkvedlala jsem si vajíčka a přidala k nim nastrouhaný česnek, což jsem následně přidala do polévky, vše krátce povařila a polévku měla hotovou.

Před podáváním jsem jen do polévky přidala nastrouhaný sýr a krutónky. 

Dobrou chuť 

4 komentáře:

  1. Já má česnek ráda, jen mi nedělá dobře. Takže tohle by mě asi zabilo :D

    OdpovědětVymazat
  2. Super recept :) česnečku mám moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  3. Česnečku jsem už dlouho neměla, mňam! :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat