pátek 14. července 2017

Skok padákem

Pamatujete si, jak jsme navštívili v Kolíně Vodárnu a já v článku lehce naznačila, že kvůli tomu jsme tam nejeli? Tak dnes se dozvíte, proč jsme tam vlastně jeli. 

Příteli jsem jako dárek koupila skok padákem. Přiznávám se, že jsem o koupi takového dárku dlouho přemýšlela. Výšky mi hodně vadí, a i když jsem já neskákala, bylo mi z toho špatně už ve chvíli, kdy jsem na internetu hledala recenze na skoky padákem, kde je to nejlepší a také aby to bylo poblíž Prahy.

Po delším výběru jsem se rozhodla vybrat Paraškolu Impact. Rozhodně tohoto výběru nelituji, ba naopak! Všichni byli milý, na místě panovala přátelská atmosféra a vše probíhalo v naprostém klidu. Přítel skákal s instruktorem, který měl přezdívku Kocour. Osobně si myslím, že to tam byl ten nejlepší instruktor, kterého jsme tam potkali. 





Zážitky patří mezi nejlepší dárky... jaký zážitek jako dárek mi doporučíte na příště?:) 

2 komentáře: