neděle 27. srpna 2017

Jak originálně zabalit voucher

Vánoce, narozeniny, svátek, výročí,... je tolik příležitostí, ke kterým ráda kupuji dárky. V poslední době jsem si velmi oblíbila vouchery na všechno možné - zážitky, jídlo,... prostě cokoliv. Přestalo mě bavit dávat "jen" papír, a tak jsem se naposledy zamyslela, jak originálně voucher zabalit a myslím si, že se mi to celkem povedlo :)


Potřebovala jsem:
15 balení Lentilek (1 balení jsem snědla po cestě domu z obchodu :)) 
skleničku (za pár korun z Pepca)

Postup asi netřeba nijak popisovat :)  






Máte nějaké další tipy, jak originálně zabalit voucher?

7 komentářů:

  1. Jé, to je super nápad! Já poukazy dávám často, takže se mi to hodí. Navíc zrovna třeba přítel sladké miluje. :D :)

    blog Days of Daysy

    OdpovědětVymazat
  2. To je paráda! A daly by se takhle darovat i peníze, ty by teda musely být dány ještě do sáčku asi... ale super originální! Lepší než nudná obálka :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý nápad! :) A aspoň si člověk i smlsne! :3
    Akorát za sebe bych ten voucher ještě možná obalila potravinářskou folií, měla bych strach, že ho lentilky obarví, obzvlášť v létě :D

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý nápad! :)
    Poznámka o snědených lentilkách mě pobavila... :D

    OdpovědětVymazat
  5. Super tip, díky za něj, teď k vánocům se mi bude hodit :)

    OdpovědětVymazat